letko.net

Nacházíte se: letko.net > Fotoalbum > Lipno

Lipno

První část naší dovolené jsme s Aničkou ztrávili na chatě u Lipna. Počasí nám přálo, a tak jsme si užili snad všech prázdninových aktivit.

srpen 2007

Houby

Hned druhý den po večerním příjezdu jsme si řekli, že se půjdeme jen tak projít do Horní Plané. Naše záměry se však změnili hned, jak jsme vešli do lesa. Anička hromadila houby a já se mezitím vracel do chaty pro něco v čem bychom je odnesli. Smaženice byly dvě, a obě byly moc dobré.

Malý výlet

Následující den vytahujeme kola a jedeme se projet do okolí. Sluníčko hřeje a vzduch má takový ten horský nádech. Je tu zkrátka moc krásně. Anička si stěžuje, že jsem avizoval krátkou projížďku a ujela 25 km.

Kolem Lipna

Nakonec se ale nechala přemluvit a následující den využíváme přívoz v Horní Plané a začínáme objíždět Lipno.

Fotografování

Anička statečně šlape a zastavuje jen, aby mohla udělat pár fotek. Kromě přírody fotí i toho hrozného cyklistu, co jí sem dostal.

Přehrada

Ačkoli jsem původně plánoval, že se na náš břeh Lipna vrátíme přívozem ve Frymburku, Anička překonala má očekávání a dojela až na přehradu. Z tohoto výkonu je pochopitelně nadšená (to ještě neví, co jí čeká cestou zpět).

Kolem Lipna

Druhá strana Lipna je totiž trošku více kopcovitá, ale zatla zoubky a jela a jela.

Houby

Následující den bereme odpočinkově. Po obědě se jdeme trochu projít do okolí a vracíme se s neobvyklou kyticí.

Úplněk

Večery jsou trochu chladné, ale ne zas tolik, aby to u krbu s dobrou knihou na klíně činilo problémy. Venku zatím máme hezký úplněk.

Moldaublick

Anička se nechala přemluvit a vydala se na kole do Rakouska na rozhlednu Moldaublick, ze které je krásný výhled na Lipno. Bohužel se ale trochu bojí výšek, a tak vůbec nebyla nadšena tím, že mezi schodmi vidí dolů.

Hraniční přechod

Z rozhledny pokračujeme po rakouské straně směrem k vrcholu Plechý, abychom kousek od něj překročili hranice. Je to sice trochu víc do kopce, ale příroda tu stojí za to. Nakonec Anička absolvovala celkem přes 160 km během čtyř výletů.

Hřebenová tůra

Po dni odpočinku jsme kola nechali na chatě a vytáhli pohory. Vlakem jsme se dovezli do Nového Údolí a odtud pak přes Třítoličník a Plechý šli do Nové Pece. Krásný výlet nám kazilo jen počasí.

Zase houby

Poslední víkend našeho pobytu na chatě jsme ztrávili spolu s mými rodiči. Čtyřčlenná rojnice houbařů slavila velký úspěch.

Naposledy zmeneno: 20. srpna 2007
Zobrazeno: 2966
Jedu na LETCo. enginu. Zdeněk Letko (2005-6)